علوم کامپیوتر
نوشته شده توسط : حسنی


علوم کامپیوتر از علم الگوریتم ها (نظریه ، تحلیل ، طراحی و پیاده سازی) و همچنین طراحی و اجرای سیستم های رایانه ای تشکیل شده است. به همین ترتیب ، این یک رشته میان رشته ای است که ریشه در ریاضیات و مهندسی دارد و در بسیاری از رشته های دانشگاهی کاربرد دارد. این برنامه در Bryn Mawr بر این باور استوار است که علوم کامپیوتر باید از زیرشاخه ای از ریاضیات و مهندسی فراتر رفته و نقش گسترده تری در انواع تحقیقات انسانی داشته باشد. گروه علوم کامپیوتر به طور مشترک توسط اعضای هیئت علمی در کالج های Bryn Mawr و Haverford پشتیبانی می شود. این گروه از دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته علوم کامپیوتر هستند استقبال می کند. علاوه بر این ، این بخش همچنین یک خردسال در علوم کامپیوتر ، یک خردسال در روش های محاسباتی و یک تمرکز در علوم کامپیوتر (در کالج هاورفورد) ارائه می دهد. این بخش همچنین تلاش می کند تا رشته های میان رشته ای در حال تکامل را تسهیل کند. دانش آموزان می توانند با انتخاب دوره های انتخابی که بر مسیرهای خاص انضباطی یا مسیرهای خاص این رشته تمرکز دارند ، می توانند رشته های خود را تخصص دهند. تمام رشته ها ، خردسالان و غلظت های ارائه شده توسط این بخش بر مبانی و اصول اساسی علوم اطلاعات با هدف فراهم آوردن مهارتهایی در دانشجویان كه از روند كوتاه مدت در سخت افزار و نرم افزار رایانه فراتر می رود ، تأكید دارند.

رشته علوم کامپیوتر
دانش آموزان تشویق می شوند که با مشورت با مشاور علمی خود در علوم کامپیوتر ، یک طرح دوره اصلی را تهیه کنند ، و این شرایط اصلی را برآورده می کند. دانش آموزان می توانند در مسیرهای خاص انضباطی یا مسیرهای خاص با انتخاب دقیق دوره های انتخابی خود تخصص کسب کنند. دانش آموزان باید اطمینان حاصل کنند که حداقل سه دوره علوم کامپیوتر را تا پایان سال دوم به پایان رسانده اند (ما CMSC 110/113 ، 206 و 231 را بسیار توصیه می کنیم).

نوجوانان در علوم کامپیوتر
دانش آموزان در هر گرایش تشویق می شوند که یک جزئی را در علوم کامپیوتر به پایان برسانند. لطفاً با مشورت با مشاور در علوم رایانه ، شرایط لازم برای یک خردسال در علوم کامپیوتر را ذکر کنید. بسته به علاقه و آمادگی دانشجو ، این شرایط را می توان با هر رشته ای ترکیب کرد.

این جزئی به گونه ای طراحی شده است که دانشجویان رشته های مختلف را قادر می سازد تا روش ها و کاربردهای محاسباتی را در زمینه اصلی تحصیل خود بیاموزند. این الزامات شامل دو دوره محاسباتی است که به رشته و علاقه دانشجو بستگی دارد (چنین دوره هایی برای انتخاب در زیست شناسی ، شیمی ، علوم کامپیوتر ، اقتصاد ، زمین شناسی ، ریاضیات ، فیزیک ، روانشناسی و جامعه شناسی وجود دارد). دانش آموزان می توانند در پایان سال دوم یا کمی بعد ، یک خردسال را اعلام کنند. دانشجویان باید یک برنامه درسی تهیه کنند و حداقل توسط دو مشاور هیئت علمی تصویب شود. دانش آموزانی که در روش های محاسباتی کار می کنند ، پیشنهاد می شوند پروژه ها / پایان نامه های ارشد را که شامل استفاده از مدل سازی محاسباتی در زمینه اصلی تحصیل آنها است ، پیشنهاد دهند.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: